5η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ της ΔΟΕ
Συνέχιση του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση – εμπορευματοποίηση, που προωθείται από το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση, με τους νόμους για την αξιολόγηση.
Διαδικτυακή Εκδήλωση/Κυριακή 3 Απριλίου 2022/6:00 μ.μ.
https://youtu.be/8EOFGppV1hM (στην ελληνική γλώσσα)
https://youtu.be/kJ6nEsHw6yc (στην αγγλική γλώσσα)
Κυριακή 3 Απριλίου 2022/ 6:00 μ.μ.
«Η ανάγκη ενίσχυσης των θεσμών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης - Κοινωνικές και ιδεολογικές διαστάσεις».
Εισηγητές: James Kauffmann, Ομότιμος Καθηγητής Ειδικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια, ερευνητής και συγγραφέας.
Δημήτρης Αναστασίου, Αναπληρωτής Καθηγητής Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Southern Illinois.
ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
10 Απριλίου 2022/ΑΞΟΝΑΣ 3/ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
«Η συνέλευση της τάξης και η συνεργατική διαχείριση προβλημάτων που παρουσιάζονται στην καθημερινή σχολική πράξη». Εισηγητές:
Γιώργος Μόσχος, πρώην Βοηθός Συνήγορος του παιδιού, μέλος της Πρωτοβουλίας για το άρθρο 12, για τα δικαιώματα του παιδιού .
Παιδαγωγική Ομάδα «Σκασιαρχείο», Δίκτυο Συνεργατικών Σχολείων.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
8 Νοεμβρίου 2021/ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
«Εκπαιδευτικό έργο και επιχειρούμενη αξιολόγηση. Επιστημονικές προσεγγίσεις»
https://www.youtube.com/watch?v=L9dq1MA3yqg&t=2767s
23 Ιανουαρίου 2022/ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
«Η αντίσταση στην αξιολόγηση - εμπορευματοποίηση των σχολείων και ο αγώνας για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Η εμπειρία από τις Η.Π.Α.»
13 Φεβρουαρίου 2022/ΑΞΟΝΑΣ 2/ΗΜΕΡΙΔΑ
«Σχολική διαρροή και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες»
13 Μαρτίου 2022/ΑΞΟΝΑΣ 1/ΔΗΜΟΤΙΚΑ/ΗΜΕΡΙΔΑ
«Αναλυτικά Προγράμματα, σχολικά εγχειρίδια και διδακτικό υλικό»
20 Μαρτίου 2022/ΑΞΟΝΑΣ/1 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ/ΗΜΕΡΙΔΑ
«Τα αναλυτικά προγράμματα, ο ρόλος και ο χαρακτήρας του Νηπιαγωγείου».
27 Μαρτίου 2022/ΑΞΟΝΑΣ 3/ΗΜΕΡΙΔΑ
«Συνεργατικές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας. Ποια παιδαγωγική και ποιο σχολείο μπροστά στις προκλήσεις του σήμερα; Οι προσεγγίσεις σύγχρονων παιδαγωγικών ρευμάτων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου